niedziela, 13 października 2013

Od Crystal

(C.D. tego)

Nie wiedziałam co jej odpowiedzieć, chciałam oprowadzić tę nową waderę ale strach nie dawał mi spokoju. Bałam się że powiem coś złego, wilczyca sobie pójdzie, a ja będę musiała się tłumaczyć Shine i Luckowi że tak bezmyślnie postąpiłam. Nie! Nie będę łajzą!
-Tak, oczywiście że cię oprowadzę. - Nie wiedziałam jak brzmiał mój głos, mogłam mieć tylko nadzieję że nie był piskliwy. Wadera spojrzała na mnie swoimi czerwonymi ślepiami.
-Zacznijmy od... od... -Zaczęłam rozglądać się po okolicy.
-Może od Skały Alf? - Podsunęła mi.
-Zaraz skąd ty... - Nie dokończyłam gdyż zza krzaków wyskoczył cień, i to nie byle jaki, największy cień jaki w życiu widziałam.
-Uciekaj! - Wrzasnęła wilczyca, i przebiegła obok mnie. Nie czekając na nic skoczyłam za nią.

(Argona?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz