niedziela, 24 listopada 2013

Od Argony

(C.D. tego)

Wzbiłam się w powietrze. Nie mogłam uwierzyć, że tak dobrze mi to idzie.
"To pewnie dzięki Anthitei'owi" pomyślałam.
Crystal zawyła radośnie i przyśpieszyła. Zaczęła zataczać okręgi na niebie. Śmigała w tę i z powrotem.
- Miałaś mnie oprowadzić!! - krzyknęłam do niej.
Nieco się uspokoiła i ustabilizowała lot.
- Jasne - odpowiedziała - To lećmy do Skały Alf. A swoją drogą, skąd wiedziałaś, że mamy takie miejsce w watasze?
Uśmiechnęłam się tylko tajemniczo.
- Mam swoje sposoby - odparłam. - Prowadź!
Szybko pofrunęłyśmy nad lasem. Wkrótce ujrzałyśmy nasz cel. Skałę Alf. A potem pomyślałam, że nie wiem jak się ląduje.
- Wiesz jak wylądować?! - krzyknęłam do Crystal
- Nie! A ty?
- Nie...
Skała Alf była coraz bliżej. Wyhamowałam najbardziej jak potrafiłam i powoli zniżyłam się ku ziemi. Moje łapy zaryły głęboko w podłoże.


(Crystal?) 

Od Shine: Pragnę przypomnieć, że Shine leży nieprzytomna parę metrów niżej xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz